Czy warto inwestować w nowoczesne opakowania i etykiety

Prowadzenie nowoczesnego biznesu i promowanie własnych produktów nie należy do najłatwiejszych zadań. Okazuje się jednak, że działania marketingowe idą o wiele sprawniej i skuteczniej, jeśli dba się o atrakcyjny wygląd towaru. Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego warto inwestować w nowoczesne opakowania i etykiety, przeczytaj artykuł i poznaj wszystkie niezbędne informacje.

Spis Treści

Czy inwestycja w etykiety naprawdę się opłaca?

Większość z nas jest świadoma tego, że żyjemy w dobie zaawansowanego konsumpcjonizmu. Od razu po wejściu do sklepu jesteśmy wręcz bombardowani setkami, a nawet tysiącami podobnych produktów, spośród których trudno wybrać jeden konkretny. Jak się okazuje, decyzję o zakupie podejmujemy w ciągu zaledwie kilku sekund od zobaczenia wybranego towaru. W dużej mierze wpływ na nią ma właśnie jego wygląd, pozostałe, charakteryzujące go aspekty mają drugorzędne znaczenie. Efektowne, rzucające się w oczy opakowania znacznie zwiększają więc szansę na to, że produkt lepiej się sprzeda. Nowoczesne drukarnie, takie jak Unilogo, umożliwiają produkcję kolorowych, atrakcyjnych wizualnie i dobrej jakości etykiet, które mogą zrewolucjonizować strategię marketingową każdego przedsiębiorstwa. Produkty opatrzone nowoczesną etykietą z łatwością przyciągną wzrok potencjalnych klientów i zachęcą ich do dokonania zakupu. Można więc stwierdzić, że inwestycja w etykiety produkowane przy pomocy druku cyfrowego się opłaca i z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Jakie etykiety można zaprojektować?

Nowoczesne drukarnie cyfrowe oferują produkcję różnych rodzajów etykiet. Pierwszym z nich są etykietki, które aplikuje się na mokro. Są one drukowane na materiałach bezklejowych, dlatego przed montażem należy nałożyć na nie klej. Drugą grupę stanowią etykiety samoprzylepne (zwane również stickerami lub naklejkami). Na etapie produkcji pokrywa się je cienką warstwę kleju, dzięki czemu ich aplikacja jest bardzo prosta i komfortowa. Można robić to za pomocą wygodnych etykieciarek, a w przypadku mniejszych partii produktów także ręcznie. Trzeci rodzaj to etykiety typu shrink sleeve (zwane również termokurczliwymi). Wykonuje się je z wysokiej jakości folii PCV lub PET, a jedną z ich najważniejszych cech jest kurczenie się po podgrzaniu. Dzięki temu z łatwością dopasowują się nawet do opakowań o bardzo nieregularnym lub niestandardowym kształcie. Można na nie nanieść dowolnie wybraną grafikę, która pokryje jedynie część lub całość etykiety. Wśród modeli termokurczliwych warto zwrócić szczególną uwagę na etykiety zabezpieczające, stanowiące pewnego rodzaju plombę. Otwarcie produktu jest niemożliwe bez ich uszkodzenia. Należy dodać, że niezależnie od rodzaju etykiety mogą być produkowane na różnych materiałach i mieć różne wykończenia. Przedsiębiorcy zyskują więc pewność, że ich projekty będą niepowtarzalne, oryginalne i zwrócą uwagę klientów.

Wykorzystanie nowoczesnych etykiet w biznesie to innowacyjna, niemal samowystarczalna strategia marketingowa charakteryzująca się wysoką skutecznością. Już teraz wybierz etykiety, które wzmocnią sprzedaż twojego produktu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here