karton

Ostatnimi czasy sklepy internetowe działają prężniej niż dotychczas, klienci zamawiają towary i oczekują, że zamówiony produkt dotrze do nich w nienaruszonym stanie. Niejeden klient na własnej skórze przekonał się jak istotne jest odpowiednie pakowanie zamówień w sklepie internetowym, szczególnie jeśli zamówienie dotyczy rzeczy delikatnych, cennych i tych najbardziej wyczekiwanych.

Załóżmy, że zamawiamy zegarek dla swojej drugiej połowy z okazji urodzin, jest to jej wymarzony model, urodziny tuż tuż i z niecierpliwością czekamy trzymając kciuki by kurier zdążył na czas. W końcu jest! Otwieramy paczkę i wyciągamy…uszkodzony prezent. Byle jak zabezpieczone pudełko zostało uszkodzone, rozerwana i słabej jakości taśma do pakowania nie uchroniły zegarka przed zniszczeniem. Zamiast zegarka będą kwiaty i czekoladki, a sklep internetowy wykreślamy raz na zawsze z listy swoich ulubionych sklepów.

Jak zatem powinna wyglądać odpowiednio zapakowana przesyłka?

Wszystkie zamawiane towary są dla klientów ważne, więc każdy powinien być dokładnie opakowany, najlepiej w folię bąbelkową, która znakomicie chroni przed uszkodzeniem, wstrząsami, przemieszczaniem się zawartości przesyłki. Poza folią dobrze jest zabezpieczyć zamówienie tekturowym opakowaniem, nie dość, że przesyłka zostanie w kartonie zabezpieczona to jeszcze będziemy znali dokładne wymiary paczki, dodatkowy atutem jest to, że łatwiej będzie ją transportować.

Na koniec pakowania zamówienia w sklepie internetowym wystarczy owinąć pudełko dobrej jakości taśmą do pakowania, daje to ochronę przed rozpakowanie w trakcie przewozu paczki, poza tym klient widząc, że folia nie jest naruszona ma pewność, że towar nie został w czasie dostawy ze sklepu do niego zamieniony, wyjęty z opakowania, co niestety dość często ma miejsce.

Odpowiednie pakowanie zamówień internetowych

Zazwyczaj sklepy internetowe, szczególnie te prężnie działające, mają wiele zamówień każdego dnia, nie zwalnia to ich jednak z obowiązku starannego zapakowania towaru zamówionego przez klientów. Mały błąd może się oczywiście przydarzyć, zdarza się to nawet najlepszym, ale zbyt wiele niedbale zrealizowanych zamówień wiąże się z utratą klienta.

Duża konkurencja na rynku, możliwość opiniowania usług, na przykład za pomocą social mediów sprawiają, że większość sprzedawców profesjonalnie i odpowiedzialnie wykonuje swoje zadania, licząc się ze zdaniem nabywców i wsłuchując w ich potrzeby, w tym przypadku nie tylko towar, ale również jakość pakowania przesyłek i ich dostarczenie ma znaczenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here