Gadżety na konferencje, które musisz mieć

0
73

Gadżety konferencyjne to hasło pod którym kryją się gadżety na konferencje, szkolenia, warsztaty i innego typu zorganizowane przedsięwzięcia grupowe. Są to różnego rodzaju przedmioty, które z założenia powinny promować albo dane wydarzenie, albo organizatora, albo jego sponsorów. Część gadżetów konferencyjnych wpisała się na stałe do kanonu przedmiotów, bez których żaden organizator nie zdecyduje się zorganizować profesjonalnego wydarzenia. Część natomiast stanowi produkty nowe, „wchodzące na rynek”, które częstokroć powodują zaskoczenie i budzą zachwyt wśród obdarowywanych osób. Przyjrzeliśmy się im z bliska i przygotowaliśmy listę gadżetów na konferencje, które trzeba mieć.

Tradycyjne gadżety konferencyjne

Do grupy tzw. tradycyjnych gadżetów konferencyjnych należą te produkty, które najogólniej można by określić hasłem: „totally must have”. Są wśród nich między innymi doskonale znane wszystkim uczestnikom konferencji: długopisy z nadrukiem, notatniki z logotypem konferencji, teczki czy zadrukowane papierowe torby.

W zależności od przyjętej konwencji mogą też pojawić się torby konferencyjne, najczęściej występujące jako torby bawełniane z nadrukiem. Są to w pełni ekologiczne produkty, które spełniają nie tylko funkcję poręcznego gadżetu umożliwiającego spakowanie wszystkich innych konferencyjnych gadżetów, ale również i świetnego oraz niezwykle trwałego nośnika przekazu marketingowego.

Przy okazji organizacji konferencji branżowych, często zdarzają się również gadżety typowe dla różnych branż. Doskonałym przykładem mogą być chociażby breloczki z logotypem marek pojazdów rozdawane podczas organizacji wydarzeń branży automotive lub magnesy na lodówkę z widokiem atrakcji turystycznych kolportowane podczas wydarzeń branży turystycznej lub na wydarzeniach organizowanych na szczeblu administracji samorządowej.

Nowoczesne gadżety na konferencje

Skrajnie inną grupę gadżetów stanowią nowoczesne gadżety na konferencje. Jest to grupa gadżetów konferencyjnych, które często wywołują bardzo duże zaskoczenie wśród uczestników konferencji i jednocześnie uatrakcyjniają udział w samym wydarzeniu.

W przypadku opakowań na gadżety konferencyjne, dobrym przykładem nowoczesnego produktu reklamowego są personalizowane worki bawełniane, które można założyć na plecy lub nosić w ręku. Mogą być wyposażone w dodatkową funkcjonalność w postaci charakterystycznych zamków, innych systemów nośnych, kieszonek na telefon czy inne gadżety konferencyjne. Worki mogą być wykonane nie tylko z ekologicznej, wysokiej jakości bawełny, ale również z nowoczesnych, a jednocześnie mało popularnych materiałów, tj. tyvek czy washable paper (papier do prania).

Innym przykładem atrakcyjnego i nowoczesnego gadżetu konferencyjnego jest teczka biznesowa. Może być ona wykonana z dowolnego materiału lub połączenia materiałów (np. filcu i bawełny lub kodury). Może być dopasowana do potrzeb uczestników konferencji oraz posiadać własne oznaczenie logo oraz metki. Teczka biznesowa to znakomity gadżet na konferencje biznesowe, zwłaszcza te, w których biorą udział przedstawiciele kierownictwa wysokiego szczebla.

Wśród nowoczesnych gadżetów konferencyjnych można również spotkać różnego rodzaju otwieracze do piwa lub wina, saszetki i nerki z nadrukami czy bezstykowe ładowarki do telefonów. W tym zakresie jedynymi ograniczeniami jest pomysłowość i budżet. W związku z tym dobrym i sprawdzonym pomysłem jest kontakt z producentami gadżetów reklamowych i poproszenie ich o indywidualną wycenę wymyślonego gadżetu konferencyjnego.

Polski producent gadżetów konferencyjnych

Jednym z polskich producentów gadżetów konferencyjnych jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO. Swoimi personalizowanymi gadżetami urozmaica konferencje od dekady, dostarczając produkty najwyższej jakości, wykonane pod indywidualne zamówienie każdego klienta. Poniżej prezentujemy do niej dane kontaktowe.

Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO
ul. Jedności Narodowej 68A
50-258 Wrocław

tel.: +48 604 223 167
e-mail: zamowienia@panato.org
www: https://panato.org

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here