Pozycjonowanie strony jako metoda promocji

Jeśli prowadzisz swój biznes to z pewnością posiadasz również firmową stronę internetową. Jej zadaniem jest przybliżenie potencjalnym klientom oferty Twojej firmy w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Właśnie dlatego dokładasz starań by znajdujące się na niej treści były atrakcyjne i zachęcały do nawiązania kontaktu. Niestety, nawet najlepsza strona nie spełni swojej funkcji jeśli klient nie będzie miał okazji jej zobaczyć.

Jak zachęcić klienta do wejścia na stronę firmy?

Istnieje wiele możliwości zachęcania potencjalnych klientów do odwiedzania firmowej strony WWW. Możesz wysyłać im jej adres za pomocą maili, jeśli posiadasz ich zgodę i adresy. Innym rozwiązaniem jest umieszczanie adresu na ulotkach czy plakatach. Skuteczność obu rozwiązań jest niestety niska. Wszystko to dlatego, że mają one szanse zadziałać tylko jeśli jakimś cudem trafią w ręce klienta w chwili, kiedy będzie realnie zainteresowany oferowanymi przez Ciebie towarami czy usługami. W przeciwnym razie szanse na sukces są bliskie zeru.

Pozycjonowanie jako forma promocji firmy

Skuteczność pozycjonowania jako formy reklamy wynika z tego, że za jego sprawą oferta Twojej firmy oglądana jest przez osobę realnie zainteresowaną świadczonymi przez Ciebie produktami lub usługami. Co ważne: potencjalny klient zapoznaje się z nimi w dogodnym dla siebie czasie i okolicznościach. Ten pozornie drobny szczegół nadaje zupełnie inny ton ewentualnej współpracy! Nie jest jednak jej gwarancją! O pozycjonowaniu stron przeczytasz więcej na blogu, który prowadzi SEO Mariusz.

O czym trzeba pamiętać by optymalnie wykorzystać potencjał pozycjonowania stron?

Każda informacja zawarta na stronie internetowej może być haczykiem który skłoni klienta do nawiązania kontaktu z firmą. Z tego powodu na stronie nie powinny znajdować się informacje nieprawdziwe, ani nieaktualne! W dobie tabletów i smartfonów warto też pamiętać by firmowa strona www działała bezproblemowo również na urzadzeniach mobilnych. W związku z powyższym budowę jak i administrację stroną warto jest zlecać specjalistom. Podobnie jak prowadzenie fanpage na socialmediach o którym więcej na swojej stronie pisze Mama Marketing.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here