Klient w e-biznesie

Prowadzenie e-biznesu wiąże się z wieloma trudnościami. Jedną z nich jest sprawna obsługa zgłoszeń Klientów. Jak nad nią zapanować? O czym jeszcze warto pamiętać, prowadząc sklep i zatrudniając kilka czy kilkanaście osób? Podpowiadamy!

Spis Treści

Klient to nasz Pan, nawet w e-biznesie

Mając na uwadze fakt, że Klient to prawie zawsze zysk dla firmy, warto obsłużyć go kompleksowo i na czas. Jako że nie zawsze masz wpływ na to, jak przebiega jego obsługa, rynek technologiczny wychodzi do Ciebie z pomocną dłonią. Już dziś możesz skorzystać z systemu obsługi Klienta. Czym on jest? To platforma, która gromadzi wszelkie dane Klientów, ich zapytania, a także informacje dotyczące realizacji ich zamówień. Dzięki elektronicznemu systemowi będziesz mógł w każdym miejscu i o każdej porze sprawdzać, na jakim etapie jest realizacja zamówień użytkowników internetu, kto za nie odpowiada i czy komunikacja z Klientem przebiega właściwie.

To jednak nie wszystko, ponieważ bardzo ważne jest także to, aby dbać o swoich pracowników i podnosić ich kwalifikacje. Będą miały one bezpośredni wpływ na jakość obsługi Klienta, a finalnie na zysk przedsiębiorstwa. Jeśli zauważasz, że ktoś pracuje nieefektywnie, będziesz mógł to zweryfikować właśnie w systemie obsługi zgłoszeń dla działalności e-commerce. Więcej o nim przeczytasz na https://thulium.com/pl/product/phone/.

Zalety systemu obsługi Klientów

Zalety systemu obsługi Klientów

Istnieje wiele zalet, które niesie za sobą korzystanie z systemu obsługi Klientów. Najważniejszą jest możliwość kontroli pracy swoich pracowników. Na podstawie tych informacji będziesz mógł weryfikować jakość ich codziennych działań i podejmować kluczowe decyzje w przyszłości.

Jednocześnie zyskasz dostęp do danych Klientów, które zgromadzone są w jednym miejscu. Pozwoli to na obsługę Klientów przez inne osoby w czasie nieobecności odpowiadającego za dane zgłoszenie. Informacje w systemie są uporządkowane i ogólnodostępne dla wszystkich osób zatrudnionych w ramach danej spółki.

Jeśli prowadzisz infolinię, możesz odbierać wszelkie rozmowy z poziomu przeglądarki. Jest to wygodne, ponieważ nie musisz inwestować w telefony komórkowe dla pracowników. Zminimalizujesz w ten sposób koszty związane z prowadzeniem działalności. Dodatkowo gdy zadzwoni Klient, który jest już w systemie, CRM go rozpozna i wyświetli całą historię kontaktu. W ten sposób konsultant będzie mógł prowadzić spersonalizowaną rozmowę.

Jeśli pojawi się kolejna, połączenia można zakolejkować, aby utrzymać przy połączeniu Klienta lub osobę, która jest nim na razie jedynie potencjalnie. Po wykonanym połączeniu możesz ocenić jakość rozmowy, wrócić do niej i dać feedback swojemu pracownikowi. W ten sposób przyczynisz się bezpośrednio do jego rozwoju.

Co ważne, zaawansowane mechanizmy i skomplikowane algorytmy sprawiają, że Klient zawsze dodzwoni się do właściwej osoby. Konsultant nie będzie więc musiał przełączać dzwoniącego do innego działu. To przyspieszy i usprawni pracę!

Nowoczesne rozwiązania to inwestycja w sprawniejszą pracę pracowników. Sięgnij po najlepszą ofertę dostępną na rynku i spraw, że praca agentów będzie jeszcze wydajniejsza!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here